Thursday, December 17, 2009

Pengalaman Baru

Dekat 3 minggu dah aku kt cni..

Minggu 1st, punya la takut jem, jd nak selamat bangun kui 5++..main masak2 sket, kui 7 dh on the way p ofis, tau la kan ke'jem'an kt kompleks aku nih..wah kompleks aku, mcm byk duit je...hahaha

Bila dh dari umah kui 7, alamatnya sampei kt parking tp tepi2 jln raya ni kui 7.10, awai tue, bila masuk je guard xdak lagi, dh la aku pas pn xde, so terpaksa la maintain ayu diri kt lobi ni tara dok nak tunggu depa mai:)

2nd week, dah cerdik sket, disebabkan badan jd nak lunyai p balik keje dok kt dapur kelenteng kelentang, so mat mengofferkan diri nak hantar aku, wahhh bukn main sonok lagi la kan coz dapat la bangun lewat sket, org azan baru terhegeh2 p cari bilik air, dan yg surprise sekali tu mat sanggup anta aku naik keta pastu balik umah tukar plak p keje naik moto coz kt tempat baru depa masuk kui 9, jd x yah kelam kabut. Balik keje die amik plak keta kt umah, amik plak aku kt ofis ni...wahhh rasa aiii ni begitu manja sekali....wakaka lariiiiiiiiii

maner x nyer, bila kite penat, muka pn jadi masam, jd mungkin la mat xnak tengok aku masam2 ni kan, jd jalan terbaik offer je la kt bini die ni apa yg patut...:)

tp smlm, mat duty, by hook or by crook aku kena la mendrivekan diri sendiri. Huh, jd nerves ok bila dh lama x bawak keta ni..bila nak balik plak ujan trun selebat2nya, dh la aku mai lambat semalam jd parking kt luar n surprisingly tempat parking tanah merah woookey...ish2, cantik tayar aku balik keja...huhuhu

setakat ni, sumenya ok, harapnya esok lusa tulat tonggeng, next week, next year dan next2 year sumenya under control...aminnnnnnnnnn

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers a href="http://lilypie.com/">Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers