Friday, January 8, 2010

1st Time Terlibat Ngan Expose Mistik

weh aku pn baru2 ni terkena, kui 1 pagi tengah sembang ngan mat kt bilik sambil tgk tv, dari tgkp bilik bleh nampak koridor blok sebelah (d). Tetiba mat kata tengok tu??? Bila aku tgk je tau apa aku nampak…????

ish, pasai pa aku citer kat cni??? Baik aku update kt blog aku…hahaha lariksssssssssss….

-------------------

itu adalah komen aku di blog member aku jade..meh cni aku nak citer detail...

mlm tu x ingat hari apa, klu mlm jumaat takut la jugakkan...Mlm tu tetiba mat selamba je ckp mcm tu sambil muncungkan mulut die menghala ke tingkap. Mata aku ni terus je hala ke tingkap tu. Darah terus tersirap. Aku marah kt mat, aku cakap pasai apa waktu2 mcm ni laju je cakap mcm tu...Mat mcm hairan, die cakap aku nampak apa??? Aku x jawab, aku cakap aku nak tido...esok pagi bukak je mata terus aku nak cakap kt die apa yg aku nampak...

Pagi tu celik je mata terus aku kejut mat, aku tanya sebenar2nya die nak tunjuk apa kt aku. Mat kata die nampak segerombolan orang keluar dari lif, bila aku tanya org terakhir pakai baju apa, die cakap biru ada, merah ada...Tp yang aku nampak lain...Uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....

Aku cakap kt mat, org lain aku x nampak, yg aku nampak cuma seseorang yg memakai telekung, jalan selangkah dan belok selangkah ke rumah...Tp, bila aku cakap kt mat, selamba je die cakap, 'oooo orang tu baru balik dari Mekah kot...' eeeiii sabar je la, org siyes die leh wat lawak camtu lak, tp serius bila aku nampak tu darah aku terus tersirap...

Malam tadi mat citer pagi semalam waktu nak wat susu haziq kui 4 pgi, die bau something wangi kt luar bilik nana...nak masuk die x berani, terus die masuk bilik kami...:) Aku cakap bau wangi xpe, jgn bau something yg lain sudah la kan...

Jgn la aku terserempak ngan benda2 yg x sepatutnya ni, x pasai2 je nanti pengsan kt ctu je...huhuhu


p/s: umah kondo ni(wah kondo...wakaka) kenkadang menyeramkan, bleh ka bila dh naik gred ni dok umah lain plak....hahaha larikkkkkkkkkkkkssssssssssss

5 comments:

  1. ishhh seramnyer laaa...muka die akak xnmpk ker? kalu nmpk lg ngeri la kan sure mlm tu akak xbleh tdo punyer,hehe..ingat x lg umah kita kt bota dulu pn mistik jgk..salah satunya dgr toyol sembang waktu maghrib kan kt luar umah, huhuhu..antu apa xtaula, ckp punya laju kita pn xphm bahasa apa:/..

    ReplyDelete
  2. weh seram siot! buleh pulak hg tidoq pastu ya..hehehe. rasanya byk mistik yg kita dok jumpak tp besanya kita buat dek ja ataupun fikiran kita tak melencong ke situ kot. bila camtu kan, bangun pg baru aku terpikiaq blk apa yg jd tu logik ka tak logik...heeiiii

    ReplyDelete
  3. mai,

    nampak dari arah belakang, nasib baik x nampak muka, tp klu pakai telekung, mesti wajah suci punya kan...:)

    haaa ingat je kes kt bota tu, pastu kite nyorok kt kerusi tu sambil intai2 kt dpn tu konon2 leh tengok apa benda sbnrnya...

    tp kan, kt belakng umah kite tu kan ada 1 kubur kt situ...ngan pokok buluh lagi...eeiii takut betui la kan...

    along,

    aku bleh tidoq pasai en mat ada kt sebelah, cuba die xdak, sohih mata aku terkebil2 pastu imagine benda lain...hehe

    haa kan, kenkadang aku pn kena mcm tu tp aku wat x tau je...malas nak pk sangat, yg nie mmg kena depan mata wlpn jauh, tp aku rasa aku x silap tengok....huhu

    ReplyDelete
  4. ni lah manusia kan, baru naik sket, dah nak mintak tukaq umah, yarn, bg tazkirah sket :)

    ReplyDelete
  5. hahaha...
    betui ct, kena tukar arahan bph tau...:)
    sblh umah aku dlu naik cc pn kena tukar, jd kite pn kena la bersiap sedia klu kena tukar umah...hahaha

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers a href="http://lilypie.com/">Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers