Wednesday, January 6, 2010

Syukur

Tahun Baru yang penuh kesyukuran...

Anak masuk tahun 1 dan pra sekolah. Mula2 mcm nerves je takut bebudak ni wat perangai tapi alhamdulillah sume pakat pandai bawak diri. Dan yg membuatkan aku terkejut waktu orientasi 31 dis lepas, pihak sekolah buat ujian sket untuk tentukan kedudukan kelas budak tahun 1. Yang lawak nya waktu aku sembang ngan die kt kantin, bleh plak aku tanya tulis nama penuh atau nama abah sekali, yang lawak nya dua2 bukan, die p letak nama nana...adoiiii laaa, die cakap dh ibu yg suruh kawan2 + cikgu panggei nama tu...hahaha nasib baik pas rehat ada lagi satu paper math, terus aku bagi nama sebetuinya kt cikgu tu:) Klu korang nak tau, paper yang kena wat BM, BI n Math...Markah penuh bagi semua tu 100% dan 2nd day sekolah kt ctu, cikgu p tampal plak nama n markah2 kt papan kenyataan....

Kenaikan gred untuk skim aku rasanya member2 aku pn akan terkejut coz dulu waktu kite tunggu bagai nak rak pekeliling tu die x kuar, sekali buat x tau, tu dieee....alhamdulillah, naik la sket cuti tu kan...hahaha cuti plak aku kira, biasa la cuti kan best...:)

eeiii sebenarnya aku nak citer pasai cuti aku kt melaka, nnt2 aku stori, tp mmg enjoy lahhhhh...

5 comments:

  1. hehehe...nana2...dh masuk sekolah rendah dh cptnya rasa..cpt no citer xsbr nk baca :D...

    ReplyDelete
  2. tahniah kawanku, baru sekarang rasa x sia-sia buat diploma dulu kan?

    ReplyDelete
  3. mai,

    haaa mood xdak, tu masalahnya...hehe

    suharti,

    haa tu la pasai, arwah bapak aku dulu soh fight mintak kt krjn waktu aku repot duty dulu tp biasalah dulu aiii kan pemalu...hahaha

    skrg no more malu2 maaaa...rasa berani lain mcm pn iye jugak kenkadang tu...ish2

    ReplyDelete
  4. julia, pasai pa plak cuti lain, bukan ka 25 ja, lgpun kita punya service mmg dah layak 25 kan, kita dah keja 10 thn. aku x pahamlah, julia cepat xplain

    ReplyDelete
  5. ooo hg advance noo...aku dok pk bln 4 ni baru cukup 10 tahun..skrg ni baru 9 tahun 9 bulan..haa gitu...hahaha

    pasni nak tanya ct sume lah, mesti die advance sume bab...:)

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers a href="http://lilypie.com/">Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers