Wednesday, January 13, 2010

Anak2 Punya Citer

Malam tadi lepas makan haziq tunjuk satu gambar kt dlm majalah...Die tanya..

Haziq: Ibu, apa dlm ni (sambil tunjuk gambar kt perut lelaki yg sedang baring)

Aku: Xde apa-apa...

Haziq masih x puas hati..

Haziq: Ibuuuuuuuu...apa kt dlm ni......

Aku: Xde apa2 cuma perut die je buncit...

Tiba2 haikal menyampuk..

Haikal: Oooo x baik tau ibu kata die buncit...

Aku: Ok lah, sori...ibu silap, ...die gemuk...

Haikal: Lagi lah x boleh cakap gemuk ibu...

Aku: Ok2, ibu silap lagi, habis tu nak cakap apa??

Haikal: Cakap la die bulat....

hahaha waktu ni aku dh tahan senyum ngan mat...aku iyekan aje..tetiba haziq plak menyampuk...

'bukan ya ibu...die akan ayak laaaa' (bkn la ibu, die mkn byk laaa)

hahaha lagi la aku x bleh tahan gelak........

adoiii la lawak la budak2 ni, mmg bagi aku hepi je wlpn mata dok tahan dari nak lenaaaa..

7 comments:

  1. kehkehkehkhe..kelakaq toila aikai nih..baik jar...i loikeeeeeeeeeeeee.....umai2,ang pun msti tgh senyum skung :D..ngeeeeeeeeeeeeee

    ReplyDelete
  2. kehkehkeh..lawak tul la ajiq tu tanya soklan tu..kecik2 lg dh dpt tgkp jwpn dier sendirik, kiki....haikal plk hati bersih betul xsuka ngata, kehkehkeh....

    ReplyDelete
  3. tp kan noi, hg mmg geram je kt ajiq kan, pasai sume benda die nak menang...hahaha

    weh mai, sbnrnya sebelum ni akak ada ingatkan dorang x baik cakap org mcm tu, tiba kena kt akak balik...bagus la die ingat apa akak cakap kt die kan..heheh

    ReplyDelete
  4. mmg pung,hahha rase mcm nak cubit2 ajiq tuh,manja tangat!!semua menda yg aikai pgang dia nak!!kehkehkeh...kan mai kann...sokong aku mai..hahahhahahhaha....

    ReplyDelete
  5. KEHKEHKEH...ang nih nnti akak xbg aku tumpang umah akak kang nnti, duk masjid la nmpknya, kehkehkeh! har bleh jar nk cubit tikit, cian aikal asyik2 kena mengalah, hehe...

    ReplyDelete
  6. bestkan anak pandai je cakap mcm2 :) julia, betoi ka kita dpt elaun khidmat awam tu lbh dr biasa?

    ReplyDelete
  7. aku tgk gred mcm tu lebih, jd kite pn lebih laaa...hahaha tp sket je la, bleh la top-up apa yang patut...:)

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers a href="http://lilypie.com/">Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers