Monday, January 25, 2010

Macam-Macam Citer

Huishhh...dh lama nya x masuk cni..Tp, x bersarang lagi kan, kan, kan???

Sememangnya byk citer aku nak bagitau, tp maner yg perlu aku pendam dan org2 tertentu je tau, aku akan pendamkan. Dan, sememangnya aku bertuah pasai dpt asben yg sentiasa mendengar apa je luahan hati...ehhh luahan ati ke??? Silap bukan luahan hati tp bebelan aku yg x habis2 bercerita itu dan ini. Buatnya dapat suami yg jenis x suka dengar citer masalah si isteri, mempunyuh la aku memendam rasa. Dan, aku rasa pada asben jugak lah aku nak mintak tolong pn, selain family aku sendiri...Walaupn, melibatkan duit minyak dan benda tu x kena mengena langsung dengan aku coz aku x masuk lagi kt tempat baru, tp bila memikirkan itu dan ini, aku buat dalam keadaan terpaksa...upsss..simpan untuk diri sendiri!! Kena tabahkan hati sekuat yg mungkin untuk diri sendiri dan anak3 serta asben yg byk tolong aku...Betui x INOIIIII....sila jawab...'wink'

---------------

Bibik aku bulan 6 abis kontrak, ari tu cakap kt mak aku kalau tauke,(asben, wlpn soh panggei bapak, tauke pn tauke la jgn panggei sayang sudah...hahaha) nak sambung, die nak je keja lagi, die cakap seronok keja kt umah tu, dan bila memikirkan positif n negatif nya aku rasa aku kena sambung kan kontrak die walaupn aku x tanya lagi betui ke x die nak sambung....malam ni nak tanya lahhhhh kt bibik tu...Positif, sume benda settle, bgn tido sume dh siap, lantai bermop segala, kain dah basuh n sidai, negatif x byk cuma xde privasi sahaja....:)

---------------

Soalan cepumas?? Xpelah, nnt2 lah mungkin terkeluar jugak akhirnya....

7 comments:

  1. yaaaaah...inoi dtg nih memberikan jawapannya....metul3000x akak tepat sekali(sambil angguk kepala)..

    ps:~ sbnaqnya chek tak paham la apa yg betuinyer..he he he he...berpuluh2 kali baca tapi tak paham jugak...:) klu pasai bibik tuh,mesti mai sgt gumbira sbb dpt jumpa akak angkat dia lagi...ahakkksssssssssssss..:P

    ReplyDelete
  2. suka buat saspen. panggggg sedasssss...

    ReplyDelete
  3. weh cik ina, bukan ka hg yg excited pasai kak angkat hg ada lagi....ada ka nak kata kt umairahhh..sian die tau....

    ish, hg x paham apa yg akak tulis???? nak kena budak ni, bukan ka hg byk marah akak pasai suka bising2 kt en mat...hahaha...ada faham skrg???

    weh jade, masa x sesuai...hahaha

    ReplyDelete
  4. entah inoi nie...ang yg rapat dgn kak angkat die nak kata org plk, kehkehkeh...tp mmg bagus la bibik nie, drpd kembaq inoi yg 1st dulu tu, kuikuikui....

    ReplyDelete
  5. hahaha kembaqqqqqqqq...very the laser ooo u nieee...hahaha

    ReplyDelete
  6. sabo jela adeka mai kata tuh kembaq org..ish2 wuaaaaaaaaaaaawawwaaa geramnyer!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Tang rambut ang dulu2 yg sama, haha

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers Daisypath Anniversary tickers Lilypie Kids Birthday tickers a href="http://lilypie.com/">Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Kids Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers Lilypie Third Birthday tickers